جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
شمسی فر

حوزه/ حجت‌الاسلام شمسی‌فر گفت:اربعین نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: مردم دلداده و محب اهل بیت(ع) از سراسر جهان این روزها با شرکت در همایش عظیم پیاده روی اربعین بار دیگر پیمان آزادگی و استکبار ستیزی خود را با مولای آزادگان جهان امضا می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و نمایش وحدت و انسجام جهان اسلام است، افزود: در هیچ کجای دنیا تجمع انسانی با این عظمت وجود نداشته و ندارد.

امام جمعه موقت خرم آباد، با بیان اینکه هیچ مکتبی توان تجمع این چنینی مردم را ندارد که زائران در گرما و سرما کنار هم جمع شوند، اظهار کرد: این روزها خادمان امام حسین(ع) با برپایی موکب در شهرهای مختلف ایران و عراق به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام شمسی‌فر اجتماع عظیم اربعین را قدرت جهان اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) دانست و ابراز کرد: این اجتماع عظیم، نوری برای جهان اسلام و عزت مسلمین است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و خدمات و برکات نطام جمهوری اسلامی ایران به آحاد جامعه است.

امام جمعه موقت خرم آباد، با اشاره به اینکه شهدای خدمت نامشان برای همیشه می‌درخشد و خدمات آنان برای مردم به یادگار می‌ماند، تصریح کرد: شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور نام و عملکردشان برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha